Metodologie de lucru in colaborarea cu Signal Iduna

Programarea serviciilor medicale

Programarea serviciilor medicale pentru persoanele asigurate SIGNAL IDUNA se efectueaza exclusiv prin intermediul serviciului specializat de Call Center.

IMPORTANT: In cazul in care programarile nu se pot onora de catre clinica, in vederea contactarii persoanei asigurate, va rugam sa ne anuntati (sunand la numarul de telefon: 021.527.13.98).
Identificarea persoanei asigurate

In momentul prezentarii persoanei asigurate la clinica, personalul de la receptie ii va solicita acesteia cardul de asigurat SIGNAL IDUNA si un document de identitate. Pentru copiii asigurati se vor solicita cardul de asigurat SIGNAL IDUNA, certificatul de nastere si un document de identitate al parintelui care insoteste copilul la programare.

Metodologie de lucru in colaborarea cu Europ Assistance

Clientii asigurati la GENERALI se programeaza direct la oricare dintre partenerii medicali din reteaua Europ Assistance pentru accesarea serviciilor din polita de asigurare de sanatate.

TOTI partenerii medicali Europ Assistance au obligatia sa acorde suportul necesar clientilor asigurati GENERALI si sa se asigure intotdeauna de primirea confirmarii costurilor de Acoperire sau NU a servicilor/investigatiilor medicale din partea Call Centerului Europ Assistance (inaintea si/sau in timpul desfasurarii actului medical), tinand cont de urmatoarele etape esentiale si obligatorii:

PASUL 1

In momentul stabilirii programari Institutia dvs. trebuie sa identifice / solicite / comunice urmatoarele informatii:

1. Identificare TIP CLIENT: abonat sau asigurat

2. Date client asigurat:

  • Nume si prenume
  • Data nastere
  • Numar de telefon
  • Numar polita sau Nume angajator [optional]

3. Detalii servicii / investigatii medicale programate/ solicitate:

  • Data si ora programarii
  • Numele medicului de specialitate

4. Informare privind:

  • costurile estimative per serviciu/investigatie medicala

PASUL 2

Pentru solicitarea/obtinerea confirmarii costurilor de acoperire sau NU a serviciilor/investigatiilor medicale programate/solicitate de clientul asigurat, Insitutia dvs. trebuie:

  • sa contacteze Call Centerul Europ Assistance:
    0313 200 201 sau operation@europ-assistance.ro
  • sa comunice in mod obligatoriu toate informatiile de la PASUL 1

PASUL 3

Pentru solicitarea/obtinerea confirmarii costurilor de Acoperire sau NU a investigatiilor medicale suplimentar recomandate de Medicul de Specialitate sau Medicul de familie al clientului asigurat, Institutia dvs. trebuie:

  • sa transmita in prealabil catre Call Centerul Europ Assistance, prin E-mail: operation@europ-assistance.ro sau prin FAX: 0313 200 203, copie dupa: Raportul Medical sau Buletin Medical sau Trimitere Medicala semnat si parafat de Medic, din care sa reiasa recomandarile pentru investigatiile suplimentare + costurile estimative ale acestora. [Nota: Europ Assistance isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare Rapoartele Medicale neininteligibile, incomplete, ne-parafate, ne-semnate, corectate ulterior, etc.]
  • si sa contacteze Call Centerul Europ Assistance: 0313 200 201

  OPHTALENS T IN CIFRE

MEDICI 16
PUNCTE DE LUCRU 4
SALI DE OPERATIE 3
OPERATII/AN 1.500
CONSULTATII/AN 15.000

  ORAR CLINICA

Luni-Vineri 8:00 – 20:00
Sambata 8:00 – 14:00
Duminica inchis

  +4 0264 448 824

  ADRESA CLINICII

Fa-ti o programare online